Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.

V rozhovore sa dozviete:

01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe? 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti? 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách? 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií? 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí? 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií? 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje? 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní? 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň? 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?