Katedra Komunikácie je netradičný názov marketingovej agentúry, ktorá sa v značnej miere venuje aj politickým kampaniam. Založil a vedie ju z pozície CEO Gabriel Tóth, skúsený PR špecialista. V tomto rozhovore nám porozprával, ako skutočne funguje politický marketing na Slovensku.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:32 Ako sa líši politický marketing na Slovensku a na západe?
- 05:34 Kde zháňajú peniaze na kampaň nezávislí kandidáti?
- 09:08 Ako sa odlišujú kampane v malej obci a vo veľkých mestách?
- 11:24 Prečo je na billboardoch tak málo informácií?
- 13:38 Ako vstúpil politický marketing do éry sociálnych sietí?
- 17:28 Prežili by antisystémové strany bez sociálnych médií?
- 20:12 Prečo s niektorými politickými subjektmi Katedra Komunikácie nepracuje?
- 24:41 Môže sa politický marketing u nás transformovať do dlhodobých kampaní?
- 28:53 Ako si rozložiť rozpočet na kampaň?
- 30:31 O čom je príklad komunikácie bratislavského primátora?