Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už viac ako 15 rokov. Pracovala pre printové aj online médiá, ako sú napríklad Perex, Atlas, Bauer Media až po magazíny spoločnosti Zoznam.sk. Od roku 2015 sa venuje najmä natívnemu obsahu, o ktorom sme sa aj rozprávali. Dozviete sa ako môže natívny článok pomôcť vášmu biznisu, aký je rozdiel medzi natívnym a PR článkom alebo ako ho pripraviť tak, aby si ho ľudia prečítali.
V rozhovore sa dozviete:
0:18 Čomu sa konkrétne Eli v rámci mEleven venuje?
1:24 Ako sa dostala k tvorbe natívnych reklamných kampaní a článkov?
2:01 Aký je hlavný rozdiel, ktorým sa líšia natívne články od PR článkov?
3:11 Kto by mal tieto články písať?
4:24 Čo si má klient pripraviť pred samotným článkom – je potrebný brief?
5:44 Ktoré sú kľúčové body pre dobrý PR článok, tak aby ho publikum milovalo?
6:45 Ako je to s backlinkami (spätnými odkazmi) v rámci článkov?
8:07 Kedy prinesie natívny článok reálnych zákazníkov?
9:08 Keď už je článok hotový, kam je vhodné ho umiestniť?
9:41 Čomu sa vyvarovať, respektíve ako to nerobiť?
10:29 Akým spôsobom vložiť svoju značku do natívneho článku tak, aby neuškodila?
11:46 Pracujú v rámci mEleven aj s B2B klientmi?
12:29 Aký je rozdiel pri tvorbe obsahu rôznych typov produktov?
13:40 Oplatí sa investovať napr. agentúre alebo firme, ktorá predáva služby do natívnych článkov?
15:52 Sú case studies vhodnou formou pre natívny obsah?
17:29 S akým budgetom má klient rátať pri umiestnení obsahu do média?
19:35 Zhrnutie krok po kroku pri príprave natívneho obsahu.