Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach.
V rozhovore sa dozviete:
0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
2:46 Čo Storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? v čom sú najväčšie výhody videa?
12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?