Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.

V rozhovore sa dozviete:

0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;

3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;

8:02 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;

11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;

14:01 ako sa dnes robia reporty;

17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;

20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.