V rozhovore s Tomášom Záškvarom z NeoShipu sme sa rozprávali o expedícii balíkov. Tomáš vyvíja softvér, ktorý pomáha, nielen e-shopom, skvalitňovať spôsob posielania balíkov. 

 

NeoShip je medzičlánkom medzi prepravcom a odosielateľom. Ich cieľom je poskytnúť zákazníkovi komplexnú funkcionalitu, ktorá im na základe automatizácie a jednoduchého prístupu do systému, uľahčí a zefektívni procesy súvisiace s expedovaním.

Naším cieľom je aj prostredníctvom našich partnerov, vytvoriť dáta o zásielke z dát uvedených vo faktúrach a takýmto spôsobom pomôcť e-shopu zautomatizovať jeho expedovanie.

NeoShip spolupracuje napríklad s Woocommerce, Shoptetom alebo Buxusom od UI42. NeoShip poskytuje aj dôležitú funkcionalitu, ktorá často odosielateľom chýba – cez NeoShip je možné komunikovať priamo s prepravcom. Ohľadom zrušenia či úpravy dobierky, úpravy adresy doručenia, tel. čísla, podania reklamácie alebo sa môžete dopytovať na akúkoľvek požiadavku týkajúcu sa doručenia zásielky.

Vie sa napojiť na váš hardvér do takej miery, že manuálnu prácu, napríklad v sklade s čítačkami, úplne zminimalizuje. Takisto vie ťahať aj posielať informácie z a do fakturačného systému, pomáha tak pri párovaní dobierok alebo vystavovaní dobropisov.

Máme zákazníkov, ktorý majú NeoSship naimplementovaný do takej miery, že skladník nasníma čítačkou kód produktu, ktorý ide odosielať. Následne nascanuje čiarový kód na faktúre alebo objednávke a vzápätí mu vyjde z tlačiarne štítok aj faktúra alebo preberací protokol k vybranému balíku.

Vie zlepšiť aj váš zákaznícky servis, napríklad prostredníctvom prispôsobenia automatických emailov.

Viac o tom, ako pomocou tohto systému môže aj malý e-shop poskytovať služby na tej najvyššej úrovni, sa dozviete v rozhovore.