Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon, Netflix či Google pre stredne veľké digitálne firmy. Datacop sídli v Bratislave a venuje sa klientom zo Slovenska, Veľkej Británie aj Spojených štátov amerických.
Rozprávali sme sa predovšetkým na tému “dátovej hygieny” a o tom, ako by mali ecommerce spoločnosti k dátam pristupovať, ako by s nimi mali pracovať a vyhodnocovať ich. Okrem toho sa dozvieme aj niekoľko odporúčaní pre začínajúce alebo menšie firmy.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:39 Kto sú Daniar a Lukáš a aký je ich príbeh?
- 02:56 Čomu presne sa venuje digitálna agentúra Datacop?
- 06:15 Na akých systémoch pracujú a kto sú ich klienti?
- 08:57 S akými typmi dát prichádzajú do kontaktu firmy, s ktorými pracujú?
- 12:08 Ktoré dáta sú pre eshopy absolútne nevyhnutné?
- 15:50 Čím sa riadiť pri práci s dátami?
- 16:55 Aké sú špecifiká pri práci s GDPR dátami na Slovensku, vo Veľkej Británii a v USA?
- 20:57 Na čo všetko sa dajú zozbierané dáta využiť?
- 24:06 O čom je proaktívne kontaktovanie potenciálnych zákazníkov?
- 27:32 Koľko vecí ich v súčasnosti ešte s dátami dokáže prekvapiť?
- 32:24 S čím konkrétne za nimi chodia klienti a čo im navrhujú?
- 34:05 Aké sú štandardné prípady využitia dát u eshopov?
- 37:02 Čo sú základy, ktoré by eshopári mali robiť minimálne?