Ako vyzerá influencer marketing, keď sa robí poriadne? V tomto rozhovore sa dozviete, ako značka GymBeam buduje dlhodobé vzťahy s influencermi, prečo nezačínajú spolupráce cez agentúry a čo všetko musia interné tímy zvládnuť pri správe 500+ influencerov na 15 trhoch. Odhalíte rozdiel medzi výkonnostnými a brandovými influencermi, uvidíte, ako sa dá cez mikroinfluencerov prepracovať k najväčším menám v Taliansku a prečo je dôvera dôležitejšia, než zľavový kód. Viac informácií nám poskytol Juraj Kruželák, Head of Brand GymBeam.https://www.ecommercebridge.sk/vyuzivajte-influencerov-ako-GymBeam00:00 Úvod01:55 S koľkými influencermi pracuje GymBeam a koľko ľudí ich spravuje? 02:56 Ktorý trh je pre nich najväčší z tohto hľadiska? 04:42 Porovnanie influencerov oproti Meta a Google pre GymBeam?06:53 Aké metriky v tejto oblasti sledujú? 10:37 Prebieha aj nejaké pravidelné prehodnocovanie spoluprác? 16:29 Kam až siaha potenciál spolupráce s influencerom? 22:36 Vie influencer pomôcť značke získať väčší podiel na trhu? 24:56 Pravidelná starostlivosť o spoluprácu zvyšuje úspešnosť27:25 Aké majú ďalšie plány v tejto oblasti? 31:13 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz