Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o tom, ako sa im s kolegami podarilo vytvoriť úžasnú kampaň s digitálnou postavou Bejby Blue pre Tatra banku, aké marketingové súťaže majú najväčšiu váhu aj to, čo všetko obnáša účasť.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:36 Čo robil Juraj predtým a aká bola jeho cesta do tejto pozície?
- 02:34 Ako je to v agentúre THIS IS LOCCO s home officom a očkovaním?
- 05:11 Aké všetky marketingové ocenenia v poslednom období agentúra získala?
- 08:28 Ako vznikla najoceňovanejšia reklamná kampaň Bejby Blue pre Tatra banku?
- 10:20 Je takéto riešenie s digitálnou postavou v kampani lacnejšie a jednoduchšie?
- 12:15 Vstupujú pri takýchto spoluprácach do kreatívy aj klienti?
- 15:20 Prečo je kreatívna brandová komunikácia pre značku dôležitá?
- 18:49 Ako by mali e-shopári prezentovať svoju značku medzi konkurenciou?
- 20:37 Ktoré domáce marketingové ocenenia majú najväčšiu váhu a ako sa delia?
- 25:12 Ako sa THIS IS LOCCO podarilo získať cenu pre najlepšiu agentúru v českej súťaži?
- 26:04 Akých najväčších medzinárodných súťaží sa agentúra zúčastnila?
- 28:02 Ako sa môže agentúra prihlásiť a zúčastniť takejto súťaže?
- 34:18 Koľko stoja prihlášky a príprava do marketingových súťaží?
- 36:40 Čo všetko prinesie takéto ocenenie pre marketingovú agentúru?