Štefan Chochláč je CEO spoločností Blue Winston. Tá je kľúčovým Google Channel Partnerom a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimoriadne zaujímavý CSS program, ktorý ušetrí inzerentom nielen finančné prostriedky, ale má aj ďalšie výhody. Viac sa dozviete v rozhovore.   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program? 
  • 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru? 
  • 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner? 
  • 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu? 
  • 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet? 
  • 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri? 
  • 08:01 Je program CSS spoplatnený? 
  • 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS? 
  • 11:14 Primary link – čo to je? 
  • 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link? 
  • 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom? 
  • 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný? 
  • 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.