Ján Januška je zakladateľ a prevádzkovateľ nástroja Spotibo a venuje sa predovšetkým SEO optimalizácii. V rozhovore nám porozprával o tom, akým spôsobom môžete na svojom ecommercovom projekte robiť kvalitné SEO aj svojpomocne. Dozviete sa, čo by ste mali vedieť na začiatku, čo zvládnete sami a kedy už potrebujete pomoc externistov alebo agentúry.

V rozhovore sa dozviete:

01:26 Ako môžeme laicky opísať SEO v niekoľkých vetách?
02:46 Na čo by sa mali zamerať začiatočníci?
04:47 Akých odborníkov na SEO by ste mali sledovať a ktorým sa radšej vyhnúť?
07:53 Čo by mali byť vaše prvé kroky, ak sa pustite do SEO svojpomocne?
14:10 Ako si urobiť analýzu kľúčových slov?
18:31 Ako k tomu pristupovať, keď máme na e-shope veľké množstvo produktov?
20:41 Čo by malo byť prioritou pri rozhodovaní, na čo konkrétne cieliť?
25:00 Na čo myslieť pri správnom nastavení webu hneď na začiatku?
28:54 Ako fungujú analyzátory webu a prečo je Google Search Console povinným nástrojom pre každého?
31:35 Oplatí sa on-page SEO delegovať? A ako funguje off-page a linkbuilding?
41:40 Prečo by ste nemali vo veľkom nakupovať odkazy a čo robiť namiesto toho?
51:09 Je vzájomná výmena odkazov dobrý nápad?
57:04 Ako môžete sledovať odkazy konkurencie a ako získať tie najlepšie prirodzené odkazy na svoj web?
01:00:07 Aké sú najlepšie nástroje na sledovanie odkazov a analýzu SEO?
01:06:39 Ďalšie linkbuildingové taktiky.
01:09:50 Zhrnutie na záver.