Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
  • 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
  • 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
  • 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
  • 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
  • 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
  • 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
  • 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
  • 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
  • 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
  • 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
  • 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
  • 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
  • 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?