Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamnej agentúre Starmedia, ktorá sa podieľala na vytvorení veľkého dokumentu, ktorý mapuje dôležité poznatky o spotrebiteľskom správaní, zmenách na trhu či rozdielnom prístupe inzerentov počas koronakrízy. Ján nám v rozhovore prezradil zaujímavé informácie, vďaka ktorým vznikol veľmi podrobný návod, ako sa pripraviť na ďalšiu podobnú krízu v budúcnosti.  

V rozhovore sa dozviete: 

  • 01:24 Bude tento veľký dokument o koronakríze zverejnený?
  • 03:06 Má zmysel venovať sa aj naďalej téme spotrebiteľského správania počas krízy?
  • 05:43 Zmenila kríza niečo na tom, že Slováci zvyknú viac prihliadať na kvalitu ako na cenu?
  • 07:16 Pomohlo veľkým a obľúbeným obchodom počas krízy ich dobré renomé?
  • 08:59 Bola kľúčom k úspechu pripravenosť alebo sila značky?
  • 10:27 Dali sa počas krízy pozorovať signifikantné zmeny aj na výkonnosti slovenských médií?
  • 12:04 Ako na tom boli konšpiračné weby? Rástli alebo klesali?
  • 13:51 Spôsobila kríza výrazný pokles dopytu po drahých komoditách ako sú napr. autá, nehnuteľnosti a podobne?
  • 16:53 Čo spôsobil náhly pokles inzerentov eshopom alebo médiám?
  • 18:33 Ako sa správali tí najväčší inzerenti?
  • 19:38 Prichádza príležitosť pre menších hráčov získať veľkú reklamu aj v televízii za nižšie náklady?
  • 21:49 Objavil sa nejaký významný produktový „skokan“ okrem rúšok a dezinfekcie?
  • 23:16 Aké zmeny zasiahli influencerov a akú majú budúcnosť?
  • 27:46 Ako by sa eshopy mali pripraviť na obdobnú krízu v budúcnosti?