Zákaznícky servis už dávno nie je len o tom, ako rýchlo odpoviete na e-mail. Skutočná zákaznícka skúsenosť začína pri prvej návšteve webu a končí až v momente, keď je klient spokojný s doručením aj následnou starostlivosťou. Nahliadnite do zákulisia špičkovo nastaveného e-shopu, ktorý dokázal premeniť podporu zákazníka na svoju najväčšiu konkurenčnú výhodu. Už nestačí len rýchlo reagovať, ale dôležité je najmä problémom predchádzať. Viac nám povedala Eva Šípková, Head of Customer Experience – Alza.cz.https://www.ecommercebridge.sk/Alza-top-zakaznicky-servis00:00 Úvod02:19 Je Alza postavená na pro-zákazníckom servise? 06:36 Do akej miery analyzujú helpdesk telefonáty? 08:49 Boli Alzaboxy reakcia na vysokú fluktuáciu kuriérov? 11:19 Aké boli KPI pri nasadení Alzaboxov do prevádzky? 13:46 Má pridanú hodnotu ponúkať box aj pre iné spoločnosti? 15:49 Kedy zobraziť človeku telefónne číslo a kedy stačí F&Q alebo chatbot? 21:03 V akom momente prechádza človek z AI podpory na reálneho človeka? 22:18 Čo robia s AI dlhodobo mimo štandardných vecí? 26:31 Vynechajú sa v budúcnosti e-shopy z procesu nákupu? 28:04 Odporúčania pre e-shopárov28:57 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz