Marketingový stratég z agentúry JANDL, Jakub Kováč, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa robia reklamné kampane v televízii a či je tento kanál vhodný aj pre internetové obchody.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:17 Je pravda, že televízie dnes nemajú dostatok priestoru pre reklamu?
- 03:52 Aký je rozdiel medzi reklamou napr. na YouTube a lineárnou televíziou?
- 08:40 Trpia dnes všetky reklamné kanály kvôli silnejúcim online kampaniam?
- 12:34 Kedy a ako sa dostal e-commerce do televíznej reklamy?
- 15:25 Ako sa vyhodnocuje efektívnosť reklamy v televízii?
- 18:34 Kedy by mal e-shop začať zvažovať televíznu reklamu?
- 23:12 Aký je postup, keď si chcete kúpiť reklamu v televízii?
- 28:22 Na koľko vás vyjde mediálny spend v televízii?
- 32:15 Ako funguje nákup reklamy v menších televíziách?
- 37:08 Môžete si kúpiť reklamu v TV aj v konkrétnom vysielacom slote?
- 44:00 Koľko stojí prvý reklamný spot po televíznych novinách?