Marketingový stratég z agentúry JANDL, Jakub Kováč, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa robia reklamné kampane v televízii a či je tento kanál vhodný aj pre internetové obchody.
V rozhovore sa dozviete:
01:17 Je pravda, že televízie dnes nemajú dostatok priestoru pre reklamu? 03:52 Aký je rozdiel medzi reklamou napr. na YouTube a lineárnou televíziou? 08:40 Trpia dnes všetky reklamné kanály kvôli silnejúcim online kampaniam? 12:34 Kedy a ako sa dostal e-commerce do televíznej reklamy? 15:25 Ako sa vyhodnocuje efektívnosť reklamy v televízii? 18:34 Kedy by mal e-shop začať zvažovať televíznu reklamu? 23:12 Aký je postup, keď si chcete kúpiť reklamu v televízii? 28:22 Na koľko vás vyjde mediálny spend v televízii? 32:15 Ako funguje nákup reklamy v menších televíziách? 37:08 Môžete si kúpiť reklamu v TV aj v konkrétnom vysielacom slote? 44:00 Koľko stojí prvý reklamný spot po televíznych novinách?