Peťo Baraník je správcom viacerých facebookových stránok, skupín a instagramových profilov. Takisto majú viaceré portály, ktoré fungujú na organickom facebookovom trafficu. Cieľom jeho projektov je osloviť cieľovú skupinu na fecebooku a potom získať návštevníkov späť k nim na web, kde sa potom monetizujú.
V rozhovore sa dozviete:
1:35 či stále existuje facebookový organický traffic, prečo sa organický traffic stále znižuje, ako fungoval organik pred 3 rokmi a ako funguje dnes;
3:46 koľko percent trafficu majú z Instagramu, ako ho využívajú a čo sa im najviac osvedčilo;
7:47 ako je to s clickbaitami a contetnom na sociálnych sieťach, čo zistili vďaka analýzam, do akej miery a pre koho sa oplatí robiť clickbaity;
13:28 či má zmysel mať nejaký pattern na Facebookových stránkach, ako striedať druh obsahu;
18:30 či skúšali aj Facebook instant articles, na akom princípe instant articles fungujú, ako sa na nich dá zarobiť v porovnaní s inými možnosťami, napr. AdSense;
25:34 či im platená reklama stimuluje aj organik,
26:40 z akého dôvodu založili Facebookové skupiny, v čom sú výhody, ako ich chcú monetizovať.