Prinášame vám druhý rozhovor s Lászlom Szabó, spoluzakladateľom agentúry Growww Digital. Bavili sme sa o rozdieloch v jednotlivých krajinách centrálnej Európy. Budeme hovoriť o tom, o čom sa bežne nehovorí. Kedy a ako je podľa Lászla vhodné vstúpiť na zahraničné trhy. Aké sú rozdiely v cenách za klik, na aké špecifiká sa treba pripraviť pri krjinách mimo EÚ a mnoho iného sa dozviete v našom rozhovore.   

 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:05 či je pravda že Poliaci idú po cenách a Česi po zľavách? Aké sú rozdiely v obchodnom styku a ecommerce v naprieč Európov;
  • 4:39 aké sú ceny za klik v jednotlivých krajinách Európy, ktorá z nich vyčnieva;
  • 7:58 podľa čoho nastavujú cenotvorbu, prispôsobujú ceny kúpyschopnosti trhov v jednotlivých krajinách?
  • 9:53 aké prekážky sú pre Slováka pri vstupe na trhy mimo EÚ?
  • 13:01 Kedy je vhodný moment na vstup do krajín mimo EÚ, na základe čoho sa rozhodnúť.
  • 18:40 aký prístup by zvolil pri expanzii na zahraničné trhy: Vyladiť najprv biznis na vlastnom trhu a potom expandovať alebo skúšať viacero trhov a čakať, či to vyjde?
  • 22:01 či pozná nejaké prípady z konkrétnych krajín, kde sú extrémne nízke marže. Z akých dôvodov a ako vstupujú spoločnosti na takéto trhy.