Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a dnes sa vo Viavantine venuje rozvíjaniu agentúry a strategickému dohľadu nad projektami. Rozprávali sme sa o tom, ako to u nich funguje a či je pre e-shop výhodnejšie vybrať si malú špecializovanú alebo veľkú fullservicovú agentúru.
V rozhovore sa dozviete:
1:01 prečo sa vrátil naspäť do Košíc a založil si vlastnú agentúru;
2:52 čo je podľa neho najväčšou pridanou hodnotou malej agentúry, koľko ľudí u nich pracuje a aká je jeho úloha v agentúre;
5:07 ako vidí budúcnosť PPC kampaní, či automatizácia pomôže alebo uškodí malým agentúram;
8:03 či pracujú aj s modelom success fee a od akej veľkosti klienta je vôbec možné s takýmto modelom pracovať;
12:12 čo si myslí o budúcnosti plne automatizovaných systémoch pre PPC kampane;
13:22 ako majú v agentúre vyriešenú zastupiteľnosť;
15:32 kto je pre nich ideálny klient a či naopak existujú klienti, ktorých neberú;
17:15 čo by odporučil klientovi, ktorý má menší rozpočet (300€), ako nastaviť reklamnú kampaň, či má radšej investovať do samovzdelávania alebo si najať agentúru;
20:58 kde vidí Vivantinu do budúcnosti.