Timotej Strieš je Head of Online Marketing v spoločnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovore nám prezradil, ako funguje ich predaj cez e-shop, čo všetko zastrešuje slovenská pobočka v rámci marketingu aj to, prečo sa Lidl rozhodol zrušiť klasické papierové letáky.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:54 Prečo Lidl zmenil názov domény e-shopu?
  • 02:46 Čo všetko môže Lidl Slovensko meniť v rámci globálneho CMS?
  • 04:26 O ktoré nástroje online marketingu sa stará globálna platforma Lidl International?
  • 07:00 Ako funguje shipping na domácom trhu, ktorý sa nerobí zo Slovenska?
  • 10:06 Nakoľko e-shop Lidlu ovplyvnili problémy s logistikou v tomto období?
  • 13:11 Ako sa rozdeľuje marketing v Lidli na retail a e-shop?
  • 14:46 Čo všetko ohľadom marketingu zastrešuje nemecká centrála a čo slovenská pobočka?
  • 18:46 Ako fungujú aplikácie Lidl a akú konverziu prinášajú?
  • 21:24 Prečo Lidl zrušil distribúciu klasických papierových letákov?
  • 23:42 Akým spôsobom segmentujú propagáciu produktov v rôznych médiách?
  • 26:11 Ako Lidl pristupuje k reklame prostredníctvom influencerov?
  • 28:33 Využíva Lidl v zahraničí aj sociálne siete ako Snapchat, TikTok a podobne?
  • 29:46 Kedy bude možné kúpiť v Lidli online aj potraviny?