Timotej Strieš je Head of Online Marketing v spoločnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovore nám prezradil, ako funguje ich predaj cez e-shop, čo všetko zastrešuje slovenská pobočka v rámci marketingu aj to, prečo sa Lidl rozhodol zrušiť klasické papierové letáky.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:54 Prečo Lidl zmenil názov domény e-shopu?
- 02:46 Čo všetko môže Lidl Slovensko meniť v rámci globálneho CMS?
- 04:26 O ktoré nástroje online marketingu sa stará globálna platforma Lidl International?
- 07:00 Ako funguje shipping na domácom trhu, ktorý sa nerobí zo Slovenska?
- 10:06 Nakoľko e-shop Lidlu ovplyvnili problémy s logistikou v tomto období?
- 13:11 Ako sa rozdeľuje marketing v Lidli na retail a e-shop?
- 14:46 Čo všetko ohľadom marketingu zastrešuje nemecká centrála a čo slovenská pobočka?
- 18:46 Ako fungujú aplikácie Lidl a akú konverziu prinášajú?
- 21:24 Prečo Lidl zrušil distribúciu klasických papierových letákov?
- 23:42 Akým spôsobom segmentujú propagáciu produktov v rôznych médiách?
- 26:11 Ako Lidl pristupuje k reklame prostredníctvom influencerov?
- 28:33 Využíva Lidl v zahraničí aj sociálne siete ako Snapchat, TikTok a podobne?
- 29:46 Kedy bude možné kúpiť v Lidli online aj potraviny?