Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov. Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore sa dozviete ako využiť LinkedIn pre B2B marketing, ale aj na osobné účely.
V rozhovore sa dozviete:
- 0:41 Charakteristika siete LinkedIn a prečo si na nej založiť profil?
4:38 Prečo Miki na tejto sieti pôsobí pod prezývkou a nie skutočným menom?
6:11 Aké sú tipy pre skutočne viditeľný profil?
8:35 Je veľký rozdiel medzi osobným a firemný profilom?
10:48 Aký typ obsahu odporúča Miki publikovať na firemných stránkach?
14:30 Čo je to inbound metodika?
16:43 Eventy na sieti LinkedIn – ako ich využiť?
20:13 Fungujú eventy aj pre B2B firmy?
20:39 Ako sa získavajú spojenia (kontakty)?
21:55 Akým spôsobom dostať ľudí na svoj firemný profil?
26:41 Ako ďalej pracovať so získanými spojeniami (kontaktmi)?
28:34 Konkrétne tipy na záver pre dobre vyplnený profil