Dalibor Palšovič, Sales Manager z firmy Reago, nám v tomto rozhovore priblížil, ako pristupovať k live chatom na webe, ako sa o nich starať, riadiť ich, ako sa dajú delegovať, no a tiež to, ako si môžete prenajať perfektného operátora live chatu, ktorý vám ušetrí kopec času a zároveň zvýši konverzný pomer vášho e-shopu.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:12 Koľko e-shopov na Slovensku používa live chat?
  • 02:51 Aké sú hlavné benefity dobre nastaveného live chatu?
  • 05:34 Oplatí sa mať na webe „falošný“ live chat s kontaktným formulárom?
  • 07:17 Pre aké veľké firmy je live chat prínosný?
  • 09:05 V ktorých hodinách počas dňa píše na live chat najviac ľudí?
  • 11:06 Kedy sú operátori Reago pre live chaty dostupní a ako to funguje?
  • 16:09 Ako Reago zvláda live chat e-shopu superzoo.sk?
  • 17:30 Ako sa vypracuje znalostná databáza?
  • 20:19 Ktorým klientom sa skutočne oplatí takýto rýchly zákaznícky servis?
  • 22:30 Dá sa nejako merať úspech live chatu na webe?
  • 25:04 Čo všetko musí klient pripraviť pred spoluprácou s Reago?
  • 27:25 Ako sa stavia Reago k chatbotom?
  • 29:09 Dokáže operátor odpovedať aj na otázky ohľadom objednávok?
  • 31:46 Záver