S Annou Sabolovou, Biznis Marketingovým Stratégom zo spoločnosti Levosphere, sme sa v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge rozprávali o tom, ako by ste mali pristúpiť k marketingovej stratégii či už máte malý, stredný alebo väčší e-shop. Úspech v nabitej konkurencii dnes už totiž nepríde sám od seba.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:14 Čo pre e-shop znamená biznisová stratégia?
  • 02:49 Ako vedieť, že nemáte dostatočne dobrú stratégiu?
  • 05:25 V čom vám dokážu pomôcť strategickí konzultanti?
  • 09:49 Ktoré dôležité otázky si musí každý podnikateľ zodpovedať?
  • 12:20 Ako sa dá uspieť s produktom aj na saturovanom trhu?
  • 14:52 Ako konkrétne vyzerá hotová biznis marketingová stratégia?
  • 21:13 Prečo je kľúčové spolupracovať na tvorbe stratégie?
  • 24:39 Dokáže vám správna marketingová stratégia zaručiť úspech?
  • 29:11 Čo majitelia e-shopov najčastejšie podceňujú?
  • 32:45 Ako dokáže dobrá značka priniesť úspech aj na pokazenom trhu?