So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?
V rozhovore sa dozviete:
- 02:00 Čo je ChatGPT a čo takéto nástroje dokážu priniesť nielen do marketingu?
- 06:09 Je možné vidieť pridanú hodnotu skutočného človeka v marketingových textoch?
- 07:48 Prinesie umelá inteligencia koniec klasických živých chatov a chatbotov?
- 10:48 Ako bude fungovať vyhľadávač Bing s umelou inteligenciou?
- 12:42 Prečo by sme s umelou inteligenciou mali komunikovať slušne a zdvorilo?
- 14:41 Aký je prínos umelej inteligencie pre grafický dizajn?
- 17:19 Nahradí umelá inteligencia práca copywriterov a grafikov?
- 19:32 Ktoré nové pracovné pozície umelá inteligencia v marketingu vytvorí?
- 23:03 Ako tieto trendy môžu ovplyvňovať vzdelávanie?
- 27:54 Dokáže umelá inteligencia samostatne vytvoriť celú marketingovú kampaň?
- 30:27 Je alebo nie je človek nahraditeľný umelou inteligenciou?