V druhej časti rozhovoru s freelancerom Andrejom Pekárikom, e-mail marketingovým špecialistom, sme sa rozprávali o newsletteroch ako takých a práci s e-mailingovými nástrojmi. Dozviete sa aj to, či by ste práve vy mali vo svojom e-shope túto oblasť hrotiť alebo nie.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:52 Aký je rozdiel medzi odoslaním e-mailu a newsletterovým nástrojom?
- 03:53 Ako si vybrať správny e-mailingový nástroj?
- 07:46 Ako sú e-mailingové nástroje spoplatnené?
- 09:50 Čo by mal takýto nástroj zvládnuť?
- 14:04 Akým spôsobom sa tvorí newsletter pre bežných zákazníkov?
- 16:22 Má význam pravidelný týždenný e-mailing?
- 18:57 Podľa čoho si vybrať softvér na newslettre?
- 24:28 Čo je pri implementácii prvý krok po importovaní databázy?
- 30:56 Aké jednoduché rady o e-mailingu Andrej môže prezradiť?
- 32:15 Čo treba zvážiť pri skladbe contentu pre newsletter?
- 38:25 Oplatí sa e-mailing „dramatizovať“ aj menším všeobecným e-shopom?
- 40:54 Záver