V najnovšej epizóde Mudrovačky rozoberáme revolučné Pause Ads, ktoré môžu zmeniť spôsob reklamy v e-commerce, a vysvetľujeme, prečo privátne značky valcujú trh. Pozrieme sa na boom video obsahu na LinkedIne, tajomstvá najúspešnejších reklám z Effie Awards 2024, a prečo sa fitness segment oplatí sledovať. Zistíte, ako môže live shopping osloviť milióny zákazníkov, prečo Facebook maže livestreamy, a ako boomeri ovplyvňujú sociálne siete. Nechýba ani pohľad na rast Pinterestu a šokujúci fakt, že 90 % značiek nemá jednotnú mobilnú stratégiu. To všetko a ešte omnoho viac v našej Mudrovačke! https://www.ecommercebridge.sk/mudrovacka-02-202500:00 Úvod02:31 Prerazia Pause Ads aj v našom e-commerce? 05:09 Zákazníci vyhľadávajú privátne značky čoraz viac10:06 Video na LinkedIn získava viac priestoru. Ako to využiť?14:06 Effie Awards 2024: Čo spája najúspešnejšie reklamy? 17:13 Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?20:42 Predpokladá sa, že live shopping tento rok osloví viac ako 20 % Američanov24:29 Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní27:42 Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?31:45 Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál34:49 Až 90 % značiek nemá zjednotenú mobilnú stratégiu38:36 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by