Mať interný tím nie je vždy najlepšia voľba. Dôkazom toho je aj aktuálna case study od CK DAKA, kedy sa jej majiteľ rozhodol dať šancu kreatívcom z ui42 a tí mu priniesli nevídané výsledky. Počas kampane Black Friday išli úplne proti prúdu a výsledky, ktoré dokázali cestovnej kancelárii priniesť, boli skutočne veľmi zaujímavé. Aké kampane plánujú do budúcna, koľko míňajú ročne na marketing a prečo je aj v online dobe mať stále fyzické predajne nám povedal David Gavaľa, majiteľ a generálny riaditeľ CK DAKA.https://www.ecommercebridge.sk/CK-Daka-pochovala-zlavy-s-ui4200:00 Úvod02:38 Čomu sa venuje CK DAKA a ako vznikla? 07:46 Vie agentúra priniesť rovnakú pridanú hodnotu ako interný tím? 09:28 Čo spravili počas posledného Black Friday? 13:42 Predtým realizovali kampane klasickým štýlom? 15:54 Ako pristupujú celkovo k marketingu? 18:24 Je dôležité mať fyzické miesta predaja? 20:06 Akú formu má spolupráca s agregátormi zájazdov? 20:53 Kto je ich primárna cieľová skupina a ako ich osloviť? 26:00 Plánujú podobné aktivity s agentúrou ui42 aj do budúcna? 28:05 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by