Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa bavili o budovaní reputácie v online prostredí. V našom ďalšom rozhovre sme sa rozprávali o tom, prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (obsahu).

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:27 prečo by sa značky mali venovať obsahu, aký je rozdiel medzi výkonnostnými a značkovými  nástrojmi;
  • 2:00 za akých okolností sa oplatí začať s tvorbou obsahu, pre akých klientov pracujú v Ponyhouse;
  • 5:19 aký je rozdiel medzi dobrou a  zlou reklamou;
  • 9:07 ako by mal vyzerať obsah, ktorý plní svoju funkciu – aby si ľudia spojili značku s nejakým atribútom;
  • 10:47 aké sú prvé korky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete začať tvoriť obsah;
  • 13:44 ako zistím či robím môj obsah dobre alebo nie,
  • 18:54 ako riešili konkrétny prípad pre svojho klienta, aký mali problém a ako ho vyriešili pomocou obsahu;
  • 30:08 zhrnutie, čo musí spĺňať obsahová stratégia.