E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí už na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v ich segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch.
V rozhovore sa dozviete:
01:17 Ako sa darí segmentu „home decor“ v roku 2022? 03:19 Akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu? 05:02 Podľa čoho sa dá orientovať v pozíciách na trhu? 08:33 V ktorej krajine sa e-shopu INSPIO najviac darí? 09:11 Prečo sa INSPIO rozhodlo pre vlastnú výrobu? 12:41 V čom im výroba vlastných produktov najviac pomáha? 15:50 Ako sa starajú o zákazníkov a marketing na toľkých rôznych trhoch? 22:15 Uvažovali niekedy nad externým investorom? 24:09 Vysvetlenie: Aký je význam Business Intelligence? 30:28 Využíva INSPIO marketplaces? 34:06 Prečo Slávka zvykne zverejňovať interné dáta z firmy?