E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí už na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v ich segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:17 Ako sa darí segmentu „home decor“ v roku 2022?
- 03:19 Akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu?
- 05:02 Podľa čoho sa dá orientovať v pozíciách na trhu?
- 08:33 V ktorej krajine sa e-shopu INSPIO najviac darí?
- 09:11 Prečo sa INSPIO rozhodlo pre vlastnú výrobu?
- 12:41 V čom im výroba vlastných produktov najviac pomáha?
- 15:50 Ako sa starajú o zákazníkov a marketing na toľkých rôznych trhoch?
- 22:15 Uvažovali niekedy nad externým investorom?
- 24:09 Vysvetlenie: Aký je význam Business Intelligence?
- 30:28 Využíva INSPIO marketplaces?
- 34:06 Prečo Slávka zvykne zverejňovať interné dáta z firmy?