Pricemania pôsobí na slovenskom trhu už pekných pár rokov. Aj keď dokázala v minulosti držať krok s medzinárodnými hráčmi ako Heuréka, postupom času sa narazila na svoje limity. A nepomáha tomu ani Google, ktorý stále viac preferuje seba. Ako vyzerá Pricemania bez jej zakladateľa, čo je jeho nový projekt a ako bude rozvíjať e-commerce na Slovensku nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Michal Král, zakladateľ
Pricemania.https://www.ecommercebridge.sk/Pricemania-bez-Michala-Krala
00:00 Úvod
01:06 Majú porovnávače cien na trhu stále svoje miesto a budúcnosť?
02:29 Ako do toho celého zasiahol Google shopping?
03:55 Prečo sa Michal stiahol z pozície CEO Pricemania?
05:47 Čo sa u Michala zmenilo za posledných 5 rokov? 10:38 Prečo začala Pricemania strácať tempo oproti Heuréke? 15:07 Čo môžu robiť malé e-shopy proti medzinárodnej konkurencii? 19:10 Musia hľadať porovnávače nové cesty získavania návštev?22:00 Čo je to projekt Eshopový kráľ?
25:01 Ako plánuje Michal fungovať s klientami vrámci nového projektu?
30.13 Odkiaľ vychádza know-how Michala Krála?
32:46 Kde sa vidí Michal o 5 rokov s jeho projektom? 35:16 Záver
Ecommerce Bridge
SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge
CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach
⬇️LinkedIn:
SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/
CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/
Facebook:
SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko
CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko
Twitter:
SK https://twitter.com/ecommbridgesk
CZ https://twitter.com/ecommbridgecz