Pricemania pôsobí na slovenskom trhu už pekných pár rokov. Aj keď dokázala v minulosti držať krok s medzinárodnými hráčmi ako Heuréka, postupom času sa narazila na svoje limity. A nepomáha tomu ani Google, ktorý stále viac preferuje seba. Ako vyzerá Pricemania bez jej zakladateľa, čo je jeho nový projekt a ako bude rozvíjať e-commerce na Slovensku nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Michal Král, zakladateľ

Pricemania.https://www.ecommercebridge.sk/Pricemania-bez-Michala-Krala

00:00 Úvod

01:06 Majú porovnávače cien na trhu stále svoje miesto a budúcnosť?

02:29 Ako do toho celého zasiahol Google shopping?

03:55 Prečo sa Michal stiahol z pozície CEO Pricemania?

05:47 Čo sa u Michala zmenilo za posledných 5 rokov? 10:38 Prečo začala Pricemania strácať tempo oproti Heuréke? 15:07 Čo môžu robiť malé e-shopy proti medzinárodnej konkurencii? 19:10 Musia hľadať porovnávače nové cesty získavania návštev?22:00 Čo je to projekt Eshopový kráľ?

25:01 Ako plánuje Michal fungovať s klientami vrámci nového projektu?

30.13 Odkiaľ vychádza know-how Michala Krála?

32:46 Kde sa vidí Michal o 5 rokov s jeho projektom? 35:16 Záver

Ecommerce Bridge

SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge

CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach

⬇️LinkedIn:

SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/

CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/

Facebook:

SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko

CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko

Twitter:

SK https://twitter.com/ecommbridgesk

CZ https://twitter.com/ecommbridgecz