Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo aj pre platiacich užívateľov. Matúš nám v rozhovore porozprával ako vlastne Spotify funguje, na čom je postavený jeho biznis model, ako tu funguje reklama a prečo sa oplatí inzerovať práve v Spotify.
V rozhovore sa dozviete:
00:43 Čo je Matúšova úloha v agentúre Httpool a práca pre Spotify?
01:47 Koho kontaktovať, ak chcete reklamu na Spotify?
03:13 Koľko platiacich a koľko neplatiacich užívateľov má Spotify u nás a v zahraničí?
04:34 Aké dáta dostane klient predtým, ako sa rozhodne investovať do reklamy na Spotify?
05:19 Akým spôsobom Spotify cieli reklamu na užívateľov?
06:46 Z pohľadu klientskych spendov, aké veľké reklamné médium je Spotify?
07:22 Aký môže byť rozsah jednotlivých kampaní? Čo je minimum a čo maximum?
11:02 Aké rôzne reklamné plochy a formáty ponúka Spotify?
14:27 Na čom stojí biznis model Spotify? Platiaci užívatelia alebo reklama?
15:50 Pre akých inzerentov sú reklamy na Spotify ideálne?
17:14 Akým spôsobom pomáha Httpool klientom s výrobou reklamného spotu na Spotify?
22:18 Môže agentúru v budúcnosti nahradiť automatizovaný systém, kde si inzerent bude môcť nahrať reklamu celkom sám?
23:25 V čom spočívajú najväčšie benefity reklamy na Spotify?
25:14 Do akej miery možno Spotify porovnávať s rádiom?