SEO sa v roku 2025 zásadne mení – nestačí už len byť „prvý v Google“. Organické výsledky ustupujú pred AI odpoveďami, snippetmi a reklamou, konkurencia rastie a dôraz sa kladie na autoritu značky, kvalitu obsahu aj technické riešenie webu. Úspech dnes závisí od premyslenej stratégie, správnej analýzy kľúčových slov a schopnosti nájsť nichové príležitosti. nám porozprávala Adriana Sečkárová, CEO v SEOLINE.https://www.ecommercebridge.sk/SEO-vs-SERP-202500:00 Úvod01:43 Čo dnes obsahuje SERP na Slovensku? 03:28 Je to iné na Slovensku oproti svetu? 05:16 Pre koho je dnes SEO? 11:13 Sú aj e-shopy, pre ktoré nemá zmysel robiť SEO? 15:07 Môže e-shop rozšíriť ponuku na základe analýzy kľúčových slov? 17:48 Rieši sa analýza kľúčových slov hneď v úvode? 19:39 Funguje ešte linkbuilding v roku 2025? 23:43 A čo nakupovanie spätných odkazov? 25:09 Je zbytočné robiť SEO v prípade veľmi zlého webu? 27:25 Rieši sa rôzna stratégia pre rôzne vyhľadávače? 30:48 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz