
Rozhodovanie o rozšírení podnikania býva často kľúčové. Úspech závisí od mnohých faktorov – od načasovania, cez tím, až po správne nastavenú víziu. Ale čo ak sa namiesto expanzie do nových trhov rozhodnete vytvoriť úplne nový, sesterský projekt, ktorý osloví inú časť trhu? Čo je projekt ŠŤAVA do HORECA, aké sú jeho hlavné benefity a či sa dajú oba biznisy – Gentlejam a ŠŤAVA do HORECA – komunikovať pre rovnaké cieľové skupiny, nám porozprávala Iveta Hrabovská, autorka konceptov.https://www.ecommercebridge.sk/rozsirenie-portfolia-stava-do-horeca00:00 Úvod02:09 Čo je projekt ŠŤAVA do HORECA?05:18 Je to nezávislý biznis od GentleJamu?06:30 Má zmysel škálovať biznis do šírky namiesto expanzie?10:32 Aké sú hlavné benefity projektu?12:31 Má to finančný zmysel aj pre GentleJam?17:33 Bude to fungovať len na slovenskom trhu?19:23 Je to celé jednoduchšie vďaka skúsenostiam s Gentlejamom?21:08 Kto vedie nový projekt?22:28 Dajú sa oba projekty komunikovať pre rovnaké cieľové skupiny?25:28 Dá sa projekt komunikovať aj cez klasické marketingové kanály?28:57 Môžu rozšíriť tím ľudí aj o špeciálne ochutnávky?31:47 Aké sú plány a vízie do budúcna?33:36 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz