Martin Majling je Head of UX v Flowbakery, má viac ako 12 skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali sme čo všetko patrí pod UX, ako sa e-shopy a weby môžu prichystať na zmeny a ako pripraviť brief pre dodávateľa tak, aby spolupráca prebiehala čo najhladšie.

V rozhovore sa dozviete:  

0:56 čomu sa Martin venuje a čo všetko UX zahrňuje;  

3:28 ako vyzerá ich výstup pre klienta, kde končí práca UX špecialistu;  

4:26 je UX jednorazová záležitosť alebo je lepšia dlhodobejšia spolupráca, aké sú jej výhody;  

6:41 prečo po redizajne klesá návštevnosť webu;  

7:35 ako pripraviť brief pre UX špecialistov;  

10:41 ako sa pripraviť na spoluprácu s UX špecialistom, kto sleduje úspešnosť zmien;  

12:49 je lepšie mať jednu agentúru, ktorá zastreší celý proces alebo viaceré špecializované agentúry;  

15:22 z akých oblastí sa skladá UX a príklady na nich;  

18:31 zhrnutie, čo si pripraviť ak chcem niečo na webe meniť.