Väčšina správcov webov dnes analyzuje svoje dáta, na základe ktorých potom prijíma rozhodnutia. Preto je veľmi dôležité mať analytiku nastavenú správne a merať správne metriky. V našom druhom rozhovore s Júliou Michálekovou sa budeme rozprávať o tom, akým spôsobom vníma analytiku. Momentálne pôsobí v agentúre DASE, ktorá je zameraná na analytiku a ako jedna z mála na Slovensku pracuje s Google Analytics 360. 

V rozhovore sa dozviete:

 0:27 Čo je DASE a ako táto agentúra vznikla,  

3:53 pre aký typ klientov pracujú, pre koho je určená takáto hĺbková analytika,  

6:03 ako funguje ich práca s klientom v praxi, sú len konzultanti alebo aj reálne „niečo robia“,  

9:44 aký je rozdiel v implementácii zmien u korporácií a u menších firiem,  

11:30 či pracujú len pre veľké spoločnosti alebo vedia obslúžiť aj malé e-shopy,  

13:16 akým spôsobom kontrolujú kvalitu dát, ak nevidia do vnútra firmy, s akými chybami v nastavení GA sa najčastejšie stretáva,  

16:30 akým spôsobom meria GA 360 a ako si nastaviť metriky, ktoré sa oplatí merať, 

18:06 ak má klient agentúru, ktorá mu rieši performance, má zmysel ešte riešiť analytiku u špecializovanej agentúry?  

22:53 ako si má malý e-shop vybrať agentúru – osloviť viaceré špecializované alebo všetko pod jednou strechou?