Zakladateľ firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge priblížil príbeh vzniku a úspechu značky, ale aj dôvody problémov, do ktorých sa jeho biznis po veľkom raste dostal. Dozviete sa možno aj informácie, ktoré doteraz nikto nezverejnil.
V rozhovore sa dozviete:
01:12 Kedy sa stal Dedoles tým, čím je dnes? 04:42 Prečo sa rozhodli postaviť biznis na ponožkách? 07:13 Ako odhadnúť, či má e-shop potenciál stať sa miliónovým? 11:42 Vďaka čomu začal Dedoles výrazne rásť? 14:49 Prečo sa objavili problémy s kvalitou produktov? 19:02 Ako si postrážiť spoľahlivosť dodávateľov? 24:47 Čo je hlavným dôvodom, prečo Dedoles zažil po úspechu tvrdý pád? 28:36 Ako nestratiť hlavu, keď sa dostaví úspech a začnete hrať vysokú hru? 33:22 Akým spôsobom Dedoles najímal kvalitných zamestnancov? 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu príliš rýchly rast?