Zakladateľ firmy Dedoles, Jaro Chrapko, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge priblížil príbeh vzniku a úspechu značky, ale aj dôvody problémov, do ktorých sa jeho biznis po veľkom raste dostal. Dozviete sa možno aj informácie, ktoré doteraz nikto nezverejnil.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:12 Kedy sa stal Dedoles tým, čím je dnes?
  • 04:42 Prečo sa rozhodli postaviť biznis na ponožkách?
  • 07:13 Ako odhadnúť, či má e-shop potenciál stať sa miliónovým?
  • 11:42 Vďaka čomu začal Dedoles výrazne rásť?
  • 14:49 Prečo sa objavili problémy s kvalitou produktov?
  • 19:02 Ako si postrážiť spoľahlivosť dodávateľov?
  • 24:47 Čo je hlavným dôvodom, prečo Dedoles zažil po úspechu tvrdý pád?
  • 28:36 Ako nestratiť hlavu, keď sa dostaví úspech a začnete hrať vysokú hru?
  • 33:22 Akým spôsobom Dedoles najímal kvalitných zamestnancov?
  • 35:29 Dostal Dedoles do kritického bodu príliš rýchly rast?