
Počúvate Espresso on Air: Ranný výber od Forbesu. To najdôležitejšie zo sveta biznisu a ekonomiky.
Dnes s Oli Džupinkovou.
Téma dňa: Rebríček Top 100 najvyhľadávanejších značiek roka 2024 má suverénneho víťaza. Čo hovorí jeho poradie o nákupnom správaní Slovákov? Viac ako 800 miliónov – to je celkový počet hľadaní značiek cez Google za uplynulý rok. Ktoré značky boli tie naj? Analýza viac ako 2000 brandov zo 36 segmentov a preskúmanie 348-tisíc unikátnych, brandových kľúčových slov, ktoré naťukali Slováci do vyhľadávača, priniesli jasné odpovede v podobe rebríčka.
Cieľom rebríčka, ktorý vznikol v spolupráci agentúr združených pod značkou Think Big Collective, ktorých súčasťou je Data on Steroids, bolo zistiť, ktoré značky sú najvýznamnejšie v jednotlivých kategóriách. Finálny zoznam sto najvyhľadávanejších značiek preto obsahuje značky z 21 segmentov nájdete v článku na forbes.sk.
Na dnešnom podcaste spolupracoval aj Lucia Okšová.
*Espresso on Air počúvate vďaka podpore nášho partnera, Newton University.