Na slovenských železniciach je obrovský investičný dlh. Je neuveriteľné, keď v súčasnom stave vláda nedá v rozpočte na údržbu ani euro. Ľudia to cítia na meškaniach.  Mojím snom je, aby sme nielen na papieri deklarovali, že IC z Bratislavy do Košíc príde za 4 hodiny 46 minút, ale aby to tak aj naozaj bolo, hovorí ONDREJ MATEJ.  Ondrej Matej je riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo. Za vlády Mikuláša Dzurindu bol predsedom predstavensta Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK). Pracoval ako poradca Ivety Radičovej, dnes je aj poradcom ministra dopravy Andreja Doležala  (Sme Rodina).  V podcaste s ním sa dozviete: - prečo je slovenská mentalita pri rozvoji železníc problém, - aký vysoký je investičný dlh na železniciach, - ako je možné, že v rozpočte pre rok 2021 bola na údržbu nula. - prečo boli vlaky zadarmo zlý nápad, - prečo hrozí, že vysokorýchlostná železnica z Budapešti do Varšavy Slovensko obíde - aký je potenciál rozvoja prímestských železníc v Bratislave --- Podcast vznikol s podporou Ministerstva dopravy a výstavby SR --- Produkcia: Michal Hudec a Štefan Bako