Jakub Žilinčan pôsobí ako VP Marketingu v jednej z najrýchlejšie rastúcich e-commerce spoločností na svete, Berlin Brands Group (BBG). Z Bratislavy vedie medzinárodný tím o 100+ ľuďoch.Predtým pracoval pre Google. Je držiteľom titulu PhD. v téme atribučných modelov. Online marketingu a stratégii sa venuje už 15+ rokov.
BBG od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva produkty s ponukou výlučne vlastných značiek elektroniky, domácich spotrebičov či športového alebo záhradného vybavenia. V roku 2021 dosiahli status jednorožca, vďaka čomu sa stali jednou z najväčších digitálnych spoločností v Európe. Distribuujú do 28 krajín sveta viac ako 3 700 produktov. Ich portfólio aktuálne tvorí viac ako 23 značiek spotrebného tovaru.
Prehľadné spracovanie všetkých rozhovorov nájdete na našom blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.