Akým vývojom prešiel PPC marketing? A aká bude jeho budúcnosť? 

Tea (head of PPC), Miško (PPC specialist) a Lubiak (CMO) v diskusii prebrali nedávne zmeny v PPC marketingu, ale zaspomínali aj na obdobie pred 10 rokmi. Na základe svojich skúseností a poznatkov odhadli, akým smerom sa môže PPC v budúcnosti uberať.

Využitie umelej inteligencie, smart-bidovacie stratégie, automatizácia či zmeny v legislatíve – to všetko ovplyvňuje prácu dnešných PPC špecialistov. Ako vyzeral svet PPC včera, aký je dnes a aký asi bude zajtra? Ak vás tieto témy zaujímajú, tento diel je pre vás. 🙂

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:

Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: ⁠https://www.hyperia.sk/hyperialife/