Akým vývojom prešiel PPC marketing? A aká bude jeho budúcnosť? 

Tea (head of PPC), Miško (PPC specialist) a Lubiak (CMO) v diskusii prebrali nedávne zmeny v PPC marketingu, ale zaspomínali aj na obdobie pred 10 rokmi. Na základe svojich skúseností a poznatkov odhadli, akým smerom sa môže PPC v budúcnosti uberať.

Využitie umelej inteligencie, smart-bidovacie stratégie, automatizácia či zmeny v legislatíve – to všetko ovplyvňuje prácu dnešných PPC špecialistov. Ako vyzeral svet PPC včera, aký je dnes a aký asi bude zajtra? Ak vás tieto témy zaujímajú, tento diel je pre vás. :-)

---

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn: ⁠https://www.linkedin.com/company/hyperia-s-r-o-/⁠ Facebook: ⁠https://www.facebook.com/Hyperia-101028985704675⁠ Instagram: ⁠https://www.instagram.com/hyperialife/⁠ Twitter: ⁠https://twitter.com/HyperiaDevs⁠ YouTube: ⁠https://bit.ly/Hyperia_YouTube⁠

Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:

Spotify: ⁠https://spoti.fi/3mMT36e⁠ Apple: ⁠https://apple.co/3xxPK7M⁠ Google: ⁠https://bit.ly/hyperia_podcast_google⁠ Pocket Casts: ⁠https://pca.st/wnzaheq5⁠

Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: ⁠https://www.hyperia.sk/hyperialife/