V roku 2022 prešla Hyperia kompletným rebrandingom. Čo sme tým chceli dosiahnuť? Aký bol proces tvorenia našej novej identity a prečo nám nestačilo pôvodné logo s motýlikom?

Ľuboš Lubiak Ďurovič, CMO Hyperie, sa rozhodol osloviť medzinárodné brandingové štúdio GoBigname, v ktorom pomáhajú firmám rozvíjať a budovať ich značky. 

Rozprávali sme sa aj s Tomášom Petrekom, ktorý je CEO a Co-owner GoBigname. Vypočujte si náš nový podcast a dozviete sa, ako vznikla skratka HY!, čo znamenajú hyperwaves v logu, prečo je dôležité mať aj zvukovú identitu a prečo je dobré, že naše logo môžete vidieť v rôznych farbách.

Odkaz, ktorý spomíname v podcaste: Stroon, ktorý pomáha v GoBigname vytvárať Sound logá

---

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn: ⁠⁠https://www.linkedin.com/company/hyperia-s-r-o-/⁠⁠

Facebook: ⁠⁠https://www.facebook.com/Hyperia-101028985704675⁠⁠

Instagram: ⁠⁠https://www.instagram.com/hyperialife/⁠⁠

Twitter: ⁠⁠https://twitter.com/HyperiaDevs⁠⁠

YouTube: ⁠⁠https://bit.ly/Hyperia_YouTube⁠⁠

Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:

Spotify: ⁠⁠https://spoti.fi/3mMT36e⁠⁠

Apple: ⁠⁠https://apple.co/3xxPK7M⁠⁠

Google: ⁠⁠https://bit.ly/hyperia_podcast_google⁠⁠

Pocket Casts: ⁠⁠https://pca.st/wnzaheq5⁠⁠

Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: ⁠⁠https://www.hyperia.sk/hyperialife/