Je koučka, strategička vzdelávania a konzultantka, venuje sa tiež transakčnej analýze. Započúvajte sa do rozprávania Silvie Gallovej napríklad aj o tom, čo skutočne znamená sebaláska, čo sú 3 faktory, ktoré na nás pôsobia pri budovaní vlastnej sebahodnoty a aký vplyv majú sociálne siete na sebahodnotu nás a našich detí.
Silvia spolu s Andreu Vadkerti hľadali odpovede na otázky:
✔️ Kde sa stratí v priebehu dospievania naša radosť so samých seba?
✔️ Ako si prenášame tieto témy z generácie na generáciu?
✔️ Hejt na sociálnych sieťach
✔️ Budovanie osobného imidžu cez sociálne siete
✔️ Tlak na výkon v súvislosti so syndrómom vyhorenia
Kampaň I SEE ME z dielne o.z. Trust Women hovorí o tom, ako búrať bariéry v nás i v spoločnosti, ktoré nám bránia vážiť si samy seba.
Prostredníctvom kampane chceme poskytovať inšpiráciu, odborné informácie a pomocnú ruku pri otázkach sebahodnoty žien v kontexte ich osobného či kariérneho rastu. Viac informácií a obsahov z kampane nájdete na stránke https://iseeme.sk