Branding je zdieľanie významov. Podcast o komunikačnej stratégii, brandingu, marketingu, reklame ale najmä sociológii toho všetkého.
Niekedy aj o homeschoolingu, neurodiverzite a o nás. Kristína a Jan, The Parents a naša Ideology.
Kategórie: Spoločnosť a kultúra
Tento podcast vychádza od 19. 3. 2020
Priemerná dĺžka epizódy je 30 minút
Epizódy
Sám sebe stratégom #5: Zachránia hranolky svet?
Čo by autisti povedali na domáce, ručne robené hranolky? Prečo hranolka nikdy nie je sama, a môžu hranolky zachrániť svet?…
Čo by autisti povedali na domáce, ručne robené hranolky? Prečo hranolka nikdy nie je sama, a môžu hranolky zachrániť svet?…
O vzdelávaní 3/3
Učiť sa poznávať a mať z toho radosť je viac „než naučiť sa a vedieť.“ Žijeme v príliš rýchlo sa…
Učiť sa poznávať a mať z toho radosť je viac „než naučiť sa a vedieť.“ Žijeme v príliš rýchlo sa…
O vzdelávaní 2/3
Cieľom vzdelávania by nemala byť rovnakosť, ale rôznorodosť talentov a ich uplatnenia. Každé dieťa sa učí inak a má iné…
Cieľom vzdelávania by nemala byť rovnakosť, ale rôznorodosť talentov a ich uplatnenia. Každé dieťa sa učí inak a má iné…
O vzdelávaní 1/3
Nie povinnosť a vynucovanie, ale záujem a zvedavosť sú hnacím motorom poznávania. Čo sa majú deti (a dospelí) učiť? Ako…
Nie povinnosť a vynucovanie, ale záujem a zvedavosť sú hnacím motorom poznávania. Čo sa majú deti (a dospelí) učiť? Ako…
Sám sebe stratégom #4: O obsahu, ktorý nevidno
O limitoch pozicioningu v praxi, o pasci vlastných motivácií a túžob, o odbornosti a témach, ktoré k významu síce môžu…
O limitoch pozicioningu v praxi, o pasci vlastných motivácií a túžob, o odbornosti a témach, ktoré k významu síce môžu…
Sám sebe stratégom #3: Riadiť búrku
Veľké zmeny prinášajú veľkú reflexiu zmyslu práce. Pre stratéga je to chlieb každodenný, je terapeutom aj tlmočníkom významov medzi manažérmi,…
Veľké zmeny prinášajú veľkú reflexiu zmyslu práce. Pre stratéga je to chlieb každodenný, je terapeutom aj tlmočníkom významov medzi manažérmi,…
Neurodiverzita
Autizmus vnímame ako posadnutosť „čudnými“ činnosťami. No je to skôr spoločnosť, kto je tu posadnutý predstavami čo je čudné a…
Autizmus vnímame ako posadnutosť „čudnými“ činnosťami. No je to skôr spoločnosť, kto je tu posadnutý predstavami čo je čudné a…
Sám sebe stratégom #2: Vaša značka nikoho nezaujíma
Prinášať pomocou značky sociálnu inováciu je najlepší spôsob, ako vytvárať zmysluplné a uveriteľné spojenie s ľuďmi. Nepomôže štandardný proces ani…
Prinášať pomocou značky sociálnu inováciu je najlepší spôsob, ako vytvárať zmysluplné a uveriteľné spojenie s ľuďmi. Nepomôže štandardný proces ani…
Sám sebe stratégom #1: S čím sa treba zmieriť
Byť sám sebe stratégom nie je najlepší nápad, ale má zmysel nad stratégiou uvažovať. Sú veci, s ktorými treba počítať…
Byť sám sebe stratégom nie je najlepší nápad, ale má zmysel nad stratégiou uvažovať. Sú veci, s ktorými treba počítať…
Ideology - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí ideology. Branding je zdieľanie významov. Podcast o komunikačnej stratégii, brandingu, marketingu, reklame ale najmä sociológii toho všetkého. Niekedy aj o homeschoolingu, neurodiverzite a o nás. Kristína a Jan, The Parents a naša Ideology.
Ideology je zaradený do kategórie Spoločnosť a kultúra.
Ideology je zaradený do kategórie Spoločnosť a kultúra. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Rozhovory so Šimonom, Break the Rules podcast s Nikou Vujisić, Ľudskosť, NA GAUČI S NASKLEE | Podcast, CHOĎ DO....