Play off amerického futbalu vrcholí a okolo športu sa začínajú točiť veľké peniaze. Tento víkend čaká Spojené štáty americké udalosť, ktorú už tradične sprevádza aj výnimočné popkultúrne a konzumné divadlo. V nedeľu 3. februára sa za oceánom hrá Super Bowl, ktorý už nemožno považovať len za športovú udalosť. Fenomén, ktorý sa napríklad v Európe nemusí stretnúť s veľkým pochopením, publikum pravidelne vníma prostredníctvom exkluzívnych reklám.
Ako vlastne vznikol televízny a marketingový kult Super Bowlu? Prečo sú reklamy, ktoré sa počas zápasu vysielajú, také drahé? Akým trendom podliehajú? Odpovedá kreatívny riaditeľ Triad Advertising a podcaster o americkom futbale Vlado Kurek.
Index je týždenný podcast denníka SME s moderátormi Nikolou Bajánovou a Adamom Valčekom.
powered by