Ronald Lupták, férový, otvorený a úprimný rodák z Bratislavy,   absolvent Ekonomickej univerzity v Bratislave.  Viac ako 18 rokov sa venuje marketingu. Po práci v reklamných agentúrach zakotvil na strane klienta.  Najskôr rozvíjal značku SkyEurope, následne O2. Neskôr sa dostal k pivu nielen ako konzument, ale aj ako marketér. Niekoľko rokov pôsobil v Heineken Slovensko. Aktuálne háji farby  Molson coors. Je to najlepší šofér električky medzi marketérmi a najlepší marketér medzi šoférmi električiek.

V podcaste sa tiež dozviete: kde vyrastal a čo ho ovplyvnilo / čo ho bavilo v škole / ako sa dostal k marketingu a prvé kroky v ňom / SKY Europe / o kroku od klienta do agentúry / aký je stav marketingu na Slovensku / o vstupe do Heinekenu / ako pracoval so značkou Zlatý Bažant / o vášni k električkám

Podcast JERGY talks prináša Jerguš Holéczy v spolupráci s aktuality.sk