Dôvera je základom zdravých medziľudských vzťahov a má svoje opodstatnenie aj v biznise.
Ak sa vám náhodou nedarí trvale rozvíjať, je načase preskúmať, či pôsobíme na svoje okolie dôveryhodne a autenticky.
Môže to mať priamy vplyv na aj vašu klientelu. Všetci si k sebe radšej vyberáme ľudí, ktorým dôverujeme a ktorí pôsobia úprimným dojmom.
V našom rozhovore sme sa dotkli niekoľkých kľúčových prvkov, ktoré pri budovaní dôveryhodnej značky nemožno opomenúť.
Pracujete s príbehom vašej firmy či značky?
Využívate referencie vo váš prospech?
Ukazujete svoju odbornosť cez certifikáty?
Budujete partnerstvá?
Dávate do sveta svoju spoločenskú zodpovednosť?
Toto je len niekoľko základných otázok, aby ste zistili ako dôveryhodne pôsobíte na svoje okolie.
Ďalšími prvkami sú napríklad:
-
Kontakty a práca s nimi
-
Know – how pozadie a jeho zdieľanie
-
Autentická komunikácia
-
Konzistentnosť posolstva
-
Human 2 Human faktor – ukážka ľudskosti
-
Networking
-
Práca s obsahom
-
Budovanie vzťahu
-
Emócia a osobný rozmer
-
Digitálna mediálna stopa
V podcaste sme spomenuli, aké hodnoty a prvky váš zákazník vníma v komunikácii so značkou, a tiež aké sú najčastejšie chyby firiem, ktoré im kazia imidž.
Po vypočutí zistíte, na čo všetko si dávať pozor v komunikácií a na čo sa zamerať, aby ste zvýšili svoju dôveryhodnosť.
Vyťažte maximum z našich poznatkov a všímajte si indície, ako na ostatných pôsobíte práve vy.