V novej epizóde podcastu ADMA x Kiavčin sa rozprávame s Petrom Šurínom z Elite Monday Lovers a Kubom Mazánom zo Zaraguza o tom, ako tvoriť marketing, ktorý nestojí len na krátkodobých trendoch, ale na pevných a overených základoch
Dozvieš sa, prečo sú 4P stále kľúčové, ako ich efektívne využiť vo svojej komunikácii a prečo by ich marketéri nemali ignorovať. Vysvetlíme, čo sú kreatívne platformy, ako rozlišovať medzi jednoduchými a komplikovanými nápadmi a ako ich úspešne predávať klientom. A čo je najdôležitejšie – ukážeme, ako tieto nápady pretaviť do úspešných kampaní
Priprav sa na inšpiratívne myšlienky, praktické rady a pohľad na to, ako vytvárať kampane, ktoré stoja na pevných marketingových základoch
Či už si marketér alebo fanúšik digitálneho sveta, táto epizóda ti ponúkne cenné postrehy a široké spektrum marketingových tém