Prinášame ďalšiu epizódu podcastu ADMA x Kiavčin, ktorá sa tentoraz venuje digitálnym kampaniam, na ktoré môžu byť ich tvorcovia hrdí. Hosťami sú Peťo Baslík z agentúry TRIAD a Libor Toporcer z Invelity, ktorí prezradia, čo stojí za najlepšími projektmi

V epizóde sa rozoberajú kampane, ktoré zaujali porotu a odniesli si ocenenia. Nechýbajú ani praktické tipy, ako zabodovať nielen v Digital PIE, ale aj v iných kreatívnych súťažiach. Čo robí víťazné práce výnimočnými? Ako ich pripraviť tak, aby zaujali? No a aké faktory rozhodujú o úspechu? Odpovede aj cenné know-how sa dozvieš v tejto epizóde

Súťažiť v Digital PIE 2025 ešte stále nie je neskoro – prihlasovanie beží do 5. marca. Stačí prihlásiť projekt a možno práve on získa prestížne ocenenie

Všetky dôležité informácie sa dozvieš na webe https://www.digitalpie.sk/ a https://adma.sk/