V najnovšej epizóde podcastu ADMA x Kiavčin sa pozrieme na to, čo oddeľuje priemerné texty od tých, ktoré predávajú, inšpirujú a budujú značky. Copywriting totiž nie je len o pekných slovách - je to umenie presviedčania, storytellingu a strategického myslenia. Pozvanie prijali skúsení copywriteri: Peter Ižo z MullenLowe GGK, Juraj Stehlík z TRIADu a Matej Valo z Teórie Kreativity

Spoločne sa pozrieme na tajomstvá kreatívneho písania. Odhalíme, aké schopnosti musí mať skvelý copywriter, aby ho nenahradila AI. No a ukážeme, ako sa prispôsobiť neustále sa meniacemu svetu reklamy. Dozvieš sa, ako prebieha kreatívny proces, na čo si dať pri písaní pozor a ako si overiť, či tvoj text skutočne funguje. Nezabudneme ani na pohľad do budúcnosti - kam smeruje reklama založená na kreatívnom procese a či má AI šancu nahradiť ľudskú kreativitu

Ak chceš tvoriť texty, ktoré rezonujú, túto epizódu si nemôžeš nechať ujsť!

Či už si marketér alebo fanúšik digitálneho sveta, táto epizóda ti ponúkne cenné postrehy a široké spektrum marketingových tém