Hosť podcastu: marketingový riaditeľ vydavateľstva IKAR Michal Synak Rozprávame sa o knižnom marketingu najväčšieho vydavateľstva na Slovensku.  Printová reklama, online promo, televízia a rádiá, outdoorová reklama, sociálne siete. Fungujú ešte booktrailery, čitateľské recenzie a referencie známych ľudí? Ako sa robí marketingová kampaň na knihu? Rozhoduje žáner?  Vedia slovenskí spisovatelia robiť marketing sami sebe? Pomáhajú návštevy zahraničných autorov predaju kníh? Aj otázky vás, našich poslucháčov. 

3 knižné tipy: - skutočný príbeh Cilkina cesta - severský triler Krvavý boľševník - Zázraky prírody pre deti

Tip na nový psychotriler - predstaví ho sama americká autorka, pozdraví aj slovenských čitateľov.  

Rebríček TOP 3 najpredávanejší autori vydavateľstva Ikar za 30 rokov existencie. 

Viac knižných tipov moderátora na jeho Instagrame.