Hosť podcastu: marketingový riaditeľ vydavateľstva IKAR Michal Synak Rozprávame sa o knižnom marketingu najväčšieho vydavateľstva na Slovensku. Printová reklama, online promo, televízia a rádiá, outdoorová reklama, sociálne siete. Fungujú ešte booktrailery, čitateľské recenzie a referencie známych ľudí? Ako sa robí marketingová kampaň na knihu? Rozhoduje žáner? Vedia slovenskí spisovatelia robiť marketing sami sebe? Pomáhajú návštevy zahraničných autorov predaju kníh? Aj otázky vás, našich poslucháčov.
3 knižné tipy: - skutočný príbeh Cilkina cesta - severský triler Krvavý boľševník - Zázraky prírody pre deti
Tip na nový psychotriler - predstaví ho sama americká autorka, pozdraví aj slovenských čitateľov.
Rebríček TOP 3 najpredávanejší autori vydavateľstva Ikar za 30 rokov existencie.
Viac knižných tipov moderátora na jeho Instagrame.