Martin Lindák hovorí, ako sa mení influencer marketing, prečo firmy stále dôverujú Facebooku a čo rozhoduje o úspechu kampaní.
Rozprávame sa aj o rastúcom význame YouTube na globálnom mediálnom trhu a špekulujeme, či a kedy niektoré trendy prídu aj k nám.
Preberáme aj prieskum Sprout Social a mýty o frekvencii postovania, meraní dosahu a rozdieloch medzi slovenským a českým trhom.
Celý rozhovor nájdeš v Link+.
-
➡️ Plná verzia rozhovoru je dostupná pre predplatiteľov Link Plus na https://linkplus.sk/ (dĺžka plnej epizódy je 45 minút)
S predplatným získate aj prístup k exkluzívnym minisériám a budete mať obsah bez reklám.
-
Vitajte pri podcaste Link z produkcie skpodcasty.sk o technologických novinkách, dianí vo svete umelej inteligencie, sociálnych médiách a otázkach o budúcnosti nových technológií. Moderuje Dávid Tvrdoň.
--
Web a newsletter.
--
🔗 Pridaj sa na Discord Linku
🔗 Link na Instagrame
🔗 Link na Threads
--
Každý týždeň prinášame v podcaste Link prehľad diania nielen v Big Techu, vysvetlíme najnovšie správy zo sveta umelej inteligencie a budeme odpovedať aj na poslucháčske otázky.
Mail: [email protected]
--
Kapitoly
00:00 Úvod
00:25 Interview: Martin Lindák (Ekonómia ľudskou rečou)
26:18 Záver (Link+)