Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.
 
Náš dnešný hosť: Diana (Macudzínska) Golanová
—————————————————————-
S Dianou som sa rozprával predovšetkým o jej 10 ročnom pôsobení pre značku adidas kde začínala ako category manager a končila a marketing director pre 7 krajín s vyše 100 ľudmi pod sebou.
 
Okrem iného sa dozviete:
– ako začať v marketingu naozaj od úplného začiatku a prečo je to dobre
– prečo je vynaliezavosť jednou z najdôležitejších vlastností marketéra
– ako funguje značka adidas v globále aj tu v našich podmienkach
– kde získate medailu z bulšitovania a či ju treba
– ako adidas pristupuje k fashion a sports marketingu a čo je tam dôležité
– ako a či sa dá toto všetko skĺbiť s materskou
 
Užívajte 😉