Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.   Náš dnešný hosť: Diana (Macudzínska) Golanová ---------------------------------------------------------------- S Dianou som sa rozprával predovšetkým o jej 10 ročnom pôsobení pre značku adidas kde začínala ako category manager a končila a marketing director pre 7 krajín s vyše 100 ľudmi pod sebou.   Okrem iného sa dozviete: - ako začať v marketingu naozaj od úplného začiatku a prečo je to dobre - prečo je vynaliezavosť jednou z najdôležitejších vlastností marketéra - ako funguje značka adidas v globále aj tu v našich podmienkach - kde získate medailu z bulšitovania a či ju treba - ako adidas pristupuje k fashion a sports marketingu a čo je tam dôležité - ako a či sa dá toto všetko skĺbiť s materskou   Užívajte ;)